ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ – Natalie Brandsteinová
Natalie Brandsteinová
Bakalářská práce
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
THE ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS FUTURE DEVELOPMENT
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou. V teoretické části se věnuje aktuálním informacím o daném tématu, ale i její historii jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Zaměřuje se na její jednotlivé formáty, zmiňuje velké hráče na trhu, její zlomové okamžiky a její výhody či nevýhody. V praktické části práce se objeví v rámci mého výzkumu kvantitativní šetření v podobě dotazníku a kvalitativní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with outdoor advertising. In the theoretical part, it gives current information on the topic, as well as its history from both the Czech Republic and abroad. It focuses on its individual formats, mentions the big players on the market, its turning points and advantages or disadvantages. In the practical part of my research, it presents a quantitative investigation in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti
Nikola STAŇKOVÁ -
Estrategias y escollos de la traducción de textos de marketing destinados a la promoción de relojes inteligentes: análisis comparativo de traducciones al español y al checo con respecto a su original inglés
Cristina Blessano -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Martina Ivanová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Oliver Holman
Název
Vložil
Vloženo
Práva