ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ – Natalie Brandsteinová
Natalie Brandsteinová
Bachelor's thesis
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
THE ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS FUTURE DEVELOPMENT
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou. V teoretické části se věnuje aktuálním informacím o daném tématu, ale i její historii jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Zaměřuje se na její jednotlivé formáty, zmiňuje velké hráče na trhu, její zlomové okamžiky a její výhody či nevýhody. V praktické části práce se objeví v rámci mého výzkumu kvantitativní šetření v podobě dotazníku a kvalitativní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with outdoor advertising. In the theoretical part, it gives current information on the topic, as well as its history from both the Czech Republic and abroad. It focuses on its individual formats, mentions the big players on the market, its turning points and advantages or disadvantages. In the practical part of my research, it presents a quantitative investigation in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2023
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: Ondřej Novák, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRANDSTEINOVÁ, Natalie. \textit{ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V~ČR A~JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jlwkkx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Online Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Vizuální smog a venkovní reklama se zaměřením na billboardy ve vybraných částech města Brna
Adéla Šnajdrová -
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Reklama a její vliv na zákazníka v současné společnosti
Nikola STAŇKOVÁ -
Estrategias y escollos de la traducción de textos de marketing destinados a la promoción de relojes inteligentes: análisis comparativo de traducciones al español y al checo con respecto a su original inglés
Cristina Blessano -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Martina Ivanová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
Sabina Kulíková -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Oliver Holman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights