Demographic and Individual Factors as a Predictor of Social Entreprenurial Motivation among University Students – Miriam Sofie Olsen Eid
Miriam Sofie Olsen Eid
Diplomová práce
Demographic and Individual Factors as a Predictor of Social Entreprenurial Motivation among University Students
Demographic and Individual Factors as a Predictor of Social Entrepreneurial Motivation among University Students
Anotace:
Sociální podnikatelé jsou inovátoři, kteří se snaží využít svojí firmu k vytvoření vzájemného prospěchu společnosti přes sociální podnikání se zaměřením na sociální potřeby. Cílem této studie bylo zjistit, jak demografické a další faktory ovlivňují motivaci studenta založit sociální podnik. Údaje byly shrnuty z webového průzkumu, kterého se zúčastnilo 149 vysokoškolských studentů z České republiky …víceAbstract:
Social entrepreneurs are innovators that seek to benefit their society by establishing a sustainable social enterprise that address social needs. The aim of the present study was to investigate how demographic and individual factors might influence student's motivations to launch a social enterprise. Data were compiled from a web-survey and 149 university students from the Czech Republic and Malaysia …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2015
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EID, Miriam Sofie Olsen. \textit{Demographic and Individual Factors as a~Predictor of Social Entreprenurial Motivation among University Students}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jlxmre/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia