Pavel Pinter

Bakalářská práce

Eliminace emisí hluku a ekologické zátěže při železniční přepravě odpadů

Elimination of noise emissions and environmental burden during rail transport of waste
Anotace:
Bakalářská práce popisuje současný stav hluku a jiných environmentálních rizik způsobených železniční dopravou a přepravou nebezpečných látek a odpadů. Jsou zde popsány jednotlivé typy těchto rizik ovlivňujících životní prostředí a okolí člověka. Dále pak charakterizuje možné dílčí úpravy a jednotlivá konstrukční řešení této problematiky. Vyhodnocuje možný přínos navrhovaných řešení, alternativních …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the current state of noise and other environmental risks caused by rail transport and the transport of hazardous substances and waste. The different types of these risks affecting the environment and human surroundings are described. It then characterises possible partial modifications and individual design solutions to this problem. It evaluates the possible benefits …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: Jaroslav Mudruňka
  • Oponent: Zuzana Viestová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava