Analýza konkurenčního prostředí firmy RITTER Elektro CZ, spol. s r.o. – Pavla Hájková
Pavla Hájková
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí firmy RITTER Elektro CZ, spol. s r.o.
The Analysis of the Competitive Environment of the RITTER Elektro CZ, spol. s r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním konkurenčního prostředí firmy RITTER Elektro CZ, spol. s r.o. Teoretická část práce je zaměřena na definování okolí podniku, konkurence, konkurenčního prostředí, konkurenční síly a konkurenceschopnosti. Nakonec jsou popsány metody a analýzy, které se pro analýzu konkurenčního prostředí využívají. Praktická část bakalářské práce je věnována seznámení se společností …víceAbstract:
This thesis deals with research of competitive environment of RITTER Elektro CZ, spol. s r. o. Theoretical part of thesis is focused on defining environment of the company, competition, competitive environment, competitive force and competitiveness. Finally methods and analysis that are used for analysing of the competition environment are described. Practical part of thesis deals with description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hájková, Pavla. Analýza konkurenčního prostředí firmy RITTER Elektro CZ, spol. s r.o.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci eshopu se sportovní výživou, zdravou výživou a sportovním vybavením
Eliška Štíchová -
Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci
Petra ŠEVČÍKOVÁ -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Eva Pospíšilová -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Michal Pirč -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybrané lokalitě
Veronika Ščipáková -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Klára Blechová