Využití knihoven Managed DirectX pro tvorbu počítačových her – Mgr. Vojtěch Přehnal
Mgr. Vojtěch Přehnal
Bakalářská práce
Využití knihoven Managed DirectX pro tvorbu počítačových her
Managed DirectX for computer games
Anotace:
V této práci jsem se snažil zjistit možnosti, které nabízejí knihovny Managed DirectX v souvislosti s vývojem počítačových her. Seznámil jsem se s technologiemi Microsoft .NET Framework a Microsoft XNA Framework a s jazykem Microsoft Visual C#. Zjistil jsem rozdílnosti v přístupu k vývoji počítačových her v rozhraních DirectX a Managed DirectX. Zkoumal jsem výhody a nevýhody tzv. řízeného kódu (managed …víceAbstract:
I tried to discover the capabilities of Managed DirectX Libraries for computer games development. I became acquainted with Microsoft .NET Framework technology and Microsoft Visual C# language. I discovered the differencies in game development using DirectX and Managed DirectX interfaces. I explored advantages and disadvantages of managed code and their impact on performance and development time. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dznsa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Integrácia informačných systémov s využitím .NET Micro Framework
Milan Mindek -
Realizace webového serveru zaměřeného na inzerci použitých auto dílů na platformě Microsoft .NET Framework
Miroslav BUREŠ -
Porovnání rozhraní WPF a UWP poskytovaných v rámci platformy .NET Framework
Michal Ringer -
Framework Microsoft ASP.NET MVC 2
Vladimír Vašek -
Vývoj skladového systému na platformě Microsoft .NET Framework
Tomáš VORÁLEK -
Microsoft Robotic Studio a .NET Micro Framework
Václav Svatoň -
Využití frameworku XNA při vývoji her
David LIBERDA -
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
Mikhail Borisov