Mgr. Vojtěch Přehnal

Bakalářská práce

Využití knihoven Managed DirectX pro tvorbu počítačových her

Managed DirectX for computer games
Anotace:
V této práci jsem se snažil zjistit možnosti, které nabízejí knihovny Managed DirectX v souvislosti s vývojem počítačových her. Seznámil jsem se s technologiemi Microsoft .NET Framework a Microsoft XNA Framework a s jazykem Microsoft Visual C#. Zjistil jsem rozdílnosti v přístupu k vývoji počítačových her v rozhraních DirectX a Managed DirectX. Zkoumal jsem výhody a nevýhody tzv. řízeného kódu (managed …více
Abstract:
I tried to discover the capabilities of Managed DirectX Libraries for computer games development. I became acquainted with Microsoft .NET Framework technology and Microsoft Visual C# language. I discovered the differencies in game development using DirectX and Managed DirectX interfaces. I explored advantages and disadvantages of managed code and their impact on performance and development time. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky