Analýza srovnání aspektů pro výrobní podniky, obchodní podniky, neziskové organizace, vzdělávací instituce – Jana Karolová
Jana Karolová
Bakalářská práce
Analýza srovnání aspektů pro výrobní podniky, obchodní podniky, neziskové organizace, vzdělávací instituce
THE ANALYSIS OF COMPARISON OF SOCIAL CORPORATE RESPONSIBILITY FOR MANUFACTURING CORPORATIONS, FIRM CORPORATIONS, NON-PROFIT ASSOCIATION, EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Anotace:
Práce je zaměřena na oblast společenské odpovědnosti organizací, na analýzu konkrétních aspektů společensky odpovědného chování ve čtyřech typech organizací, a to ve výrobních podnicích, obchodních podnicích, neziskových organizacích a vzdělávacích institucích. Na základě analýzy jsou formulována doporučení pro jednotlivé typy organizacíAbstract:
The work is aimed for the concept of corporate social responsibility, for analyses of the exact aspects of corporate social responsibility in four different types of organizations; these are manufacturing corporations, firm-corporations, non-profit organizations, educational institutions. On the basis of this analysis, recommendations should be made for each type out of the four organizations mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Romana Lešingerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAROLOVÁ, Jana. \textit{Analýza srovnání aspektů pro výrobní podniky, obchodní podniky, neziskové organizace, vzdělávací instituce}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/jmbehb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić