Výuka účetnictví u studentů se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na střední škole – Markéta Hohlová
Markéta Hohlová
Diplomová práce
Výuka účetnictví u studentů se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na střední škole
Teaching Accounting to students with specific learning and behavioral disorders at secondary school
Anotace:
Diplomová práce se věnuje výuce účetnictví u studentů se specifickými poruchami učení a chování na střední škole ekonomického zaměření. V teoretické části je uveden didaktický systém středoškolského vzdělávání se zaměřením na výuku účetnictví, charakteristické rysy a etiologii jednotlivých poruch učení a chování a popis problémů, se kterými se žáci se specifickými poruchami učení a chování musí vypořádat …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on providing support to students with specific learning and behavioral disorders at secondary economic schools. The thesis consists of theoretical and research part. The theoretical part describes education of accounting, characterizes the features and etiology of specific learning and behavioral disorders and introduces difficulties of students with specific learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Kristýna Krejčová
- Oponent: Tomáš Langer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Specifické poruchy učení a pohled jedince na studium a běžný život
Sabina RASZKOVÁ -
Spolupráce učitelů základní školy a pracovníků pedagogicko psychologické poradny při vzdělávání a výchově žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Sylva JECHOVÁ -
Skupinová práce a kooperační práce jako organizační forma výuky občanské výchovy
Petra Ženíšková