Mgr. Linda Hermanová

Diplomová práce

Komparace čtenářských dovedností mezi intaktními žáky a žáky se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku ZŠ

The comparison of reading skills among intact pupils and pupils with learning disabilities in the 4th grade of primary school
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku čtenářské gramotnosti u žáků 4. ročníku základní školy. Práce je rozvržena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část je obsažena ve třech kapitolách. Věnuje se terminologickému vymezení, klasifikaci, etiologii a symptomatologii specifických poruch učení. Prezentuje oblasti prevence, diagnostiku a reedukaci, zaobírá se i legislativním rámcem …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of literacy skills among pupils of the 4th year of primary school. The thesis is divided in theoretical and empirical part. The theoretical part contains three chapters. It deals with the definition, classification, etiology and symptomatology of specific learning disabilities. It presents the prevention, diagnosis and reeducation, also the legislative framework …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta