Marketingové aktivity vedúce k úspechu organizácie v oblasti služieb – Ing. Filip Turlík, BA (Hons)
Ing. Filip Turlík, BA (Hons)
Diplomová práce
Marketingové aktivity vedúce k úspechu organizácie v oblasti služieb
Marketing activities leading to the success of the organization of services
Abstract:
The theme of this thesis is the marketing activities leading to the success of the organization's services. The work is divided into three parts. The first part is a detailed analysis of the theoretical background focused on the areas of marketing, marketing environment, marketing and communication mix, analysis and distribution of services. The second part is analytical. It consists of analyzing the …víceAbstract:
Témou diplomovej práce sú marketingové aktivity vedúce k úspechu organizácie v oblasti služieb. Práca je rozdelená do troch častí. V prvej časti je podrobná analýza teoretických východísk zameraná na oblasť marketingu, marketingového prostredia, marketingového a komunikačného mixu, analýzu a rozdelenie služieb. Druhá časť je analytická. Je tvorená analýzou marketingového prostredia Polus City Center …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kktsu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový prieskum trhu asistenčných služieb
Peter Skriňák -
Marketingová analýza služieb nákupného centra - prípadová štúdia
Denisa Popracová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Inovatívne riadenie a marketing služieb strediska cestovného ruchu
Katarína Piatková