Petra Brichová

Bachelor's thesis

Tvorba reklamní kampaně

Creating of advertising campaign
Anotácia:
Práce se zabývá tvorbou reklamní kampaně na all inclusive kino VIP Chodov. V teoretické části je popsána historie vzniku reklamy, kulturní dimenze dle Hofstedeho a dále psychologické aspekty přijetí reklamy včetně bariér reklamního působení a emocích v reklamě. Praktická část práce se zabývá tvorbou komplexní kampaně na VIP Chodov v období od 1. června do 31. srpna 2019 včetně zpracování analýz (SWOT …viac
Abstract:
The aim of this thesis is the creation of an advertising campaign for the all-inclusive cinema VIP Chodov. The first part discusses the history of advertising, cultural dimensions according to Hofstede, psychological aspects of reception of advertising including its limitations and also emotions in advertising. The second part details the creation of a comprehensive advertising campaign for VIP Chodov …viac
 

Kľúčové slová

Reklama marketing kampaň média kino
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní