Mgr. Marie Nasvetrová

Bakalářská práce

Krása a ošklivost v reklamě

Fair and Hideousness in Advertising
Anotace:
Diplomová práce „Krása a ošklivost v reklamě“ se zabývá existencí těchto estetických kategorií v marketingových komunikacích. Pomocí vymezení trojího aspektu estetična se pokouší zařadit reklamu mezi estetické jevy a následně předvést, že se v této formě sdělování vyskytují i vybrané perreniální rysy krásy a ošklivosti. Zvláštní pozornost je věnována společnosti, na kterou reklama všemi svými prostředky …více
Abstract:
My thesis called “Fair and Hideousness in Advertising” deals with the existence of these aesthetical categories in marketing communications. With the aid of a triple aspect of the aesthetic area, I try to include advertising among the aesthetic phenomenon and consequently show that the chosen perennial trends of beauty and ugliness do appear in this form of communication. Special attention is paid …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika

Práce na příbuzné téma