Krása a ošklivost v reklamě – Mgr. Marie Nasvetrová
Mgr. Marie Nasvetrová
Bakalářská práce
Krása a ošklivost v reklamě
Fair and Hideousness in Advertising
Anotace:
Diplomová práce „Krása a ošklivost v reklamě“ se zabývá existencí těchto estetických kategorií v marketingových komunikacích. Pomocí vymezení trojího aspektu estetična se pokouší zařadit reklamu mezi estetické jevy a následně předvést, že se v této formě sdělování vyskytují i vybrané perreniální rysy krásy a ošklivosti. Zvláštní pozornost je věnována společnosti, na kterou reklama všemi svými prostředky …víceAbstract:
My thesis called “Fair and Hideousness in Advertising” deals with the existence of these aesthetical categories in marketing communications. With the aid of a triple aspect of the aesthetic area, I try to include advertising among the aesthetic phenomenon and consequently show that the chosen perennial trends of beauty and ugliness do appear in this form of communication. Special attention is paid …víceKlíčová slova
Reklama krása ošklivost estetizace narcismus přepych společenská podmíněnost emoce mimoumělecká estetika estetická funkce norma a hodnota vzor odlišování se advertising beauty ugliness aesthetisation narcissism luxury social conditionality emotions aesthetic of non-art aesthetic function norm and value model differentiation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o1zs2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika
Práce na příbuzné téma
-
Estetická funkce a hodnota v nábytkářském designu
Veronika Soukopová -
Estetická funkce v literatuře pro děti a mládež Jiřího Koláře
Andrea Mouaddab Vémolová -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Narcismus ve videoartu
Kristýna Sedláková