Eraj Misriyon
Bakalářská práce
Business plan
Business Plan
Anotace:
The purpose of this Bachelor’s Thesis is to write a Business Plan for a brand-new Marketing Agency in New York, the contents of which, represent, analyze, evaluate, calculate, review and estimate various data from the global sources. The Theoretical Part contains the information about the structure of the business plan, the definition of some of the main aspects, key words and parts of doing business …víceAbstract:
The purpose of this Bachelor’s Thesis is to write a Business Plan for a brand-new Marketing Agency in New York, the contents of which, represent, analyze, evaluate, calculate, review and estimate various data from the global sources. The Theoretical Part contains the information about the structure of the business plan, the definition of some of the main aspects, key words and parts of doing business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Karel Pernica
- Oponent: Natálie Badie
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva