Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka – Denisa Plačková
Denisa Plačková
Diplomová práce
Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka
Analysis of the Formation of Destination Management Organization in the Territory Jindřichohradecko
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace a předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jindřichohradecka. Prostřednictvím analýzy SWOT a analýzy PEST jsou identifikovány klíčové faktory ovlivňující rozvoj cestovního ruchu, na základě kterých jsou navrženy strategie. Je provedena analýza vhodnosti právních forem pro vznik organizace. Jsou nastaveny cíle organizace, podrobněji rozpracovány …víceAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the current situation and potential for development of tourism in Jindřichohradecko region. Key factors influencing the development of tourism are identified through SWOT analysis and PEST analysis. Strategies are suggested on their basis. There is an analysis of the suitability of the legal forms for the establishment of an organization. The goals of the organization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Martin Luštický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková