Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka – Denisa Plačková
Denisa Plačková
Master's thesis
Analýza vzniku organizace destinačního managementu na území Jindřichohradecka
Analysis of the Formation of Destination Management Organization in the Territory Jindřichohradecko
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace a předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jindřichohradecka. Prostřednictvím analýzy SWOT a analýzy PEST jsou identifikovány klíčové faktory ovlivňující rozvoj cestovního ruchu, na základě kterých jsou navrženy strategie. Je provedena analýza vhodnosti právních forem pro vznik organizace. Jsou nastaveny cíle organizace, podrobněji rozpracovány …moreAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the current situation and potential for development of tourism in Jindřichohradecko region. Key factors influencing the development of tourism are identified through SWOT analysis and PEST analysis. Strategies are suggested on their basis. There is an analysis of the suitability of the legal forms for the establishment of an organization. The goals of the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45629
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Martin Musil
- Reader: Martin Luštický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková