Pedagogika Marie Montessori v současné české škole – Ivana VOLNÁ
Ivana VOLNÁ
Master's thesis
Pedagogika Marie Montessori v současné české škole
Montessori Pedagogy in Contenporary Czech School
Anotácia:
Pedagogika Marie Montessori se řadí mezi alternativní způsoby vzdělávání. V posledních letech se na našem území tento směr rozšířil převážně do mateřských a základních škol. Odlišnost výuky je docílena díky pedagogickým principům, které byly vytvořeny zakladatelkou tohoto směru italskou lékařkou Marií Montessori. Teoretická část je zaměřena na popis principů Montessori pedagogiky. Charakterizována …viacAbstract:
Pedagogy of Marie Montessori is the one of the alternative forms of education. In recent years, this trend has expanded especially to kindergartens and primary schools in our country. The diversity of tutorial is achieved by the pedagogical principles that were created by the founder of this trend ? by Italian doctor Maria Montessori. The theoretical part is focused on the description of Montessori …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLNÁ, Ivana. Pedagogika Marie Montessori v současné české škole. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Využití Montessori pedagogiky v mateřské škole
Lenka VODIČKOVÁ -
Didaktická funkce pomůcek Montessori pedagogiky
Zuzana Hubeňáková -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Využití pedagogiky Marie Montessori v praxi speciálních základních škol
Ludmila PILAŘOVÁ -
Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky)
Vendula MORAVOVÁ -
Školní zahrada jako připravené prostředí pro vzdělávání a rozvoj dítěte
Zdeňka Kosková -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Využití pomůcek systému pedagogiky Marie Montessori u osob s poruchou autistického spektra
Anežka VAŠULÍNOVÁ