Pedagogika Marie Montessori v současné české škole – Ivana VOLNÁ
Ivana VOLNÁ
Master's thesis
Pedagogika Marie Montessori v současné české škole
Montessori Pedagogy in Contenporary Czech School
Abstract:
Pedagogika Marie Montessori se řadí mezi alternativní způsoby vzdělávání. V posledních letech se na našem území tento směr rozšířil převážně do mateřských a základních škol. Odlišnost výuky je docílena díky pedagogickým principům, které byly vytvořeny zakladatelkou tohoto směru italskou lékařkou Marií Montessori. Teoretická část je zaměřena na popis principů Montessori pedagogiky. Charakterizována …moreAbstract:
Pedagogy of Marie Montessori is the one of the alternative forms of education. In recent years, this trend has expanded especially to kindergartens and primary schools in our country. The diversity of tutorial is achieved by the pedagogical principles that were created by the founder of this trend ? by Italian doctor Maria Montessori. The theoretical part is focused on the description of Montessori …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLNÁ, Ivana. Pedagogika Marie Montessori v současné české škole. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Využití Montessori pedagogiky v mateřské škole
Lenka VODIČKOVÁ -
Didaktická funkce pomůcek Montessori pedagogiky
Zuzana Hubeňáková -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Využití pedagogiky Marie Montessori v praxi speciálních základních škol
Ludmila PILAŘOVÁ -
Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky)
Vendula MORAVOVÁ -
Školní zahrada jako připravené prostředí pro vzdělávání a rozvoj dítěte
Zdeňka Kosková -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Využití pomůcek systému pedagogiky Marie Montessori u osob s poruchou autistického spektra
Anežka VAŠULÍNOVÁ