Využití nových forem marketingové komunikace – Edita Žáková
Edita Žáková
Bakalářská práce
Využití nových forem marketingové komunikace
Use of new forms of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení efektivity marketingové komunikace vybraného spolku České zemědělské univerzity v Praze prostřednictvím dotazníkového šetření. Teoretická část je věnována identifikování klíčových aspektů marketingových komunikačních strategií běžně využívaných v praxi. V praktické části práce je zkoumán přímo vybraný univerzitní spolek CULS Prague formula racing …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of the effectiveness of marketing communication of a selected association of the Czech University of Life Sciences in Prague through a questionnaire survey. The theoretical part is devoted to identifying key aspects of marketing communication strategies commonly used in practice. In the practical part of the thesis, the selected university …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Arnošt Traxler, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva