Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata – Barbora Šebestová
Barbora Šebestová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata
Marketing Mix Design for the E-shop with Pet Supplies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat stávající marketingový mix e-shopu Aniland a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení, která povedou k zefektivnění jeho prvků. První část práce je věnována teorii marketingového mixu z pohledu prodávajícího a kupujícího. Součástí práce je analýza marketingového výzkumu, jehož prostřednictvím byly získány cenné informace od stávajících i potenciálních …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to analyse the existing marketing mix of Aniland e-shop and based on the findings, propose recommendations that will lead to the streamlining of its elements. The first part of the thesis is devoted to the theory of the marketing mix from the perspective of the seller and the buyer. The thesis includes an analysis of marketing research through which valuable information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Patrik Koziel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBESTOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/jnxbmc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Návrh marketingového mixu vybraného ubytovacího zařízení
Anna Michalová -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Lukáš Košťál -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Milan Růžička -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Tomáš Venkrbec