Bc. Matěj Šidák

Bakalářská práce

Marketing NHL

Marketing of the National Hockey League
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing NHL. Hlavním cílem práce bylo představit nejslavnější hokejovou ligu světa a především její marketingové aktivity. Úvodní část obsahuje základní teoretické pojmy věnující se tématu, které jsou použity v další části práce. Dále se zabývám analýzou marketingového prostředí NHL a jejím finančním porovnáním s jinými soutěžemi v Severní Americe.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of the National Hockey League. The main aim was to introduce the most famous hockey league in the world, and especially its marketing activities. Introductory part contains the basic theoretical concepts dealing with topics that are used in the next part. Further, I analyze marketing environment of the National Hockey League and its financial comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pruša
  • Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií