Bc. Matěj Šidák
Bakalářská práce
Marketing NHL
Marketing of the National Hockey League
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing NHL. Hlavním cílem práce bylo představit nejslavnější hokejovou ligu světa a především její marketingové aktivity. Úvodní část obsahuje základní teoretické pojmy věnující se tématu, které jsou použity v další části práce. Dále se zabývám analýzou marketingového prostředí NHL a jejím finančním porovnáním s jinými soutěžemi v Severní Americe.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing of the National Hockey League. The main aim was to introduce the most famous hockey league in the world, and especially its marketing activities. Introductory part contains the basic theoretical concepts dealing with topics that are used in the next part. Further, I analyze marketing environment of the National Hockey League and its financial comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bitlg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pruša
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hry v oslabení v Extralize ledního hokeje a National Hockey League
Daniel DĚDIČ -
Integration of Minorities into the National Hockey League
Jan Eichler -
Can Salary Allocation Affect Winning Percentage In The National Hockey League?
Zachary Thomas Holeksa -
Monopson na trhu hráčů National Hockey League: současnost či minulost?
Ondřej Hladík -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov