Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů – Bc. Igor Botlík
Bc. Igor Botlík
Master's thesis
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
The company value creation process and an its meaning for customer relationship management
Abstract:
Hlavní náplní této diplomové práce je hledání invenčních řešení ze specifické oblasti marketingu, která se zaměřuje především na posilování hodnoty podniku. Tato aktivita zahrnuje řadu procesů, kterým je věnována patřičná pozornost. Základní fakta a principy jsou následně vysvětleny v teoretické části. Praktická část sumarizuje myšlenky získané studiem odborné literatury a rovněž zkušenosti z dlouholeté …moreAbstract:
The main purpose of this diploma thesis is to develop inventive solutions to increase corporate values using specific marketing strategies. The discourse contains several processes, which give appropriate attention to the matter. First, the theoretical section explains the basic principles. Then, the practical section summarizes the ideas and experience gained through studying the literature and years …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l6tts/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
Petr INDRA -
Corporate Identity
David Růna