Marketingový plán pro "slevomat" – Ing. Eva Struhařová
Ing. Eva Struhařová
Bakalářská práce
Marketingový plán pro "slevomat"
Marketing plan for "slevomat"
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán na základě tržní segmentace a následného procesu targetingu a positioningu v oblasti slevových portálů. V teoretické části jsou shrnuty stěžejní teoretické poznatky, které poskytují vhled do dané problematiky. Praktická část se zabývá konkrétní situací ve společnosti Slevomat.cz, která řeší problém nedostatečné znalosti potřeb zákazníků slevových …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to develop a marketing plan based on market segmentation and the subsequent process of targeting and positioning in the field of deal-of-the-day websites. In the theoretical part there are summarized the main theoretical findings which provide insight into the issue. The practical part deals with specific situation in the company Slevomat.cz that solves the problem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s7jbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Slevové portály a agregátory slev
Roman Studený -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka