Možnosti efektivní realizace mediální výchovy v prostředí ZŠ – Bc. Pavel ČUREČEK
Bc. Pavel ČUREČEK
Diplomová práce
Možnosti efektivní realizace mediální výchovy v prostředí ZŠ
Possibilities of effective realization of media education in elementary school
Anotace:
Diplomová práce "Možnosti efektivní realizace mediální výchovy v prostředí ZŠ" se zabývá stavem mediální výchovy na základních školách. V práci je obsažen teoretický vhled do oblasti médií, mediální gramotnosti, mediální výchově a zakotvením mediálním výchovy do RVP ZV. Praktická část se zabývá analýzou a interpretací informací získaných výzkumným šetřením ve formě dotazníku. Dále praktická část obsahuje …víceAbstract:
The diploma thesis "Possibilities of effective realization of media education in the elementary school " deals with the state of media education in the elementary school. This report includes theoretical views on the media, media studies, media education and media education in Czech republic. The aim of the report is to analyse and interpret the information gained by exploratory investigations. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČUREČEK, Pavel. Možnosti efektivní realizace mediální výchovy v prostředí ZŠ. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako edukační obsah vzdělávání v knihovnách
Tereza Veverková -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Mediální gramotnost a občanská participace učitelů 2. stupně ZŠ
Kristýna Vajdíková -
Mediální gramotnost českých seniorů (projektové řešení)
Martin Foral -
Analýza faktorů ovlivňující mediální gramotnost studentů vysoké školy AMBIS v souvislosti s Covid-19
Nadine Skorko -
Mediální gramotnost žáků základních škol na sociálních sítích
Tereza Sováková -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva