Ludmila MATEIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Fonematické uvědomování u dětí s dyslalií
Phonemic awareness of children with dyslalia
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se věnovala průzkumu úrovně fonematického uvědomování u dětí předškolního věku. Narušené fonematické uvědomování je nejčastější příčinou dyslalie u dětí. Při studium odborné literatury jsem došla k závěru, že nedostatečně rozvinutý fonematický sluch může být příčinou poruchy výslovnosti. Tedy může být jedním ze symptomů dyslalie - v teoretické části jsou rozpracovány obecné …moreAbstract:
I followed the research of phonemic awareness of preschool age children in my thesis.After study of special literature I have found that deficiently developed phonemic awareness can be cause of pronunciation defect. It can also be one of the symptoms of dyslalia. - In the first theoretical part are developed theoretical pieces of knowledge about the development of speech, the phonemic awareness and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2009
Accessible from:: 9. 9. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 8. 10. 2009
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATEIČKOVÁ, Ludmila. Fonematické uvědomování u dětí s dyslalií. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.9.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 9. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku pomocí metodiky D. B. Elkonina
Anna Krejzová -
Fonematické uvědomování u dětí podle metodiky Eľkonina
Milena Kovačíková -
Analýza rozvoje fonematického uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči dle metodiky Elkonina
Soňa Dočekalová -
Rozvoj fonematického uvědomování prostřednictvím metodiky D.B. Elkonina
Marcela Havelková -
Rozvoj fonematického uvědomování u žáka s vývojovou dysfázií a ADHD
Alžběta Šerá -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí předškolního věku
Petra PETERKOVÁ -
Hra na hudební nástroj jako možný akcelerující prvek rozvoje fonematického uvědomování u žáků na 1. stupni základní školy logopedického typu
Zuzana PIŠKULOVÁ -
Rozvoj fonematického uvědomování u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Gabriela MACHOVÁ