Machinima - nová forma digitálního umění – Mgr. Tomáš Stupka
Mgr. Tomáš Stupka
Bakalářská práce
Machinima - nová forma digitálního umění
Machinima - New Form of Digital Art
Anotace:
Bakalářská diplomová práce popisuje machinimu, novou formu tvorby filmů pomocí virtuálních prostředí počítačových her. Pozornost je věnována historickému vývoji tohoto nového média s přihlédnutím k přelomovým dílům a tvůrcům. Následně se zabývá rozdělením na základní žánry machinimy a na příkladech je popisuje. V další části se zaměřuje na popis různých způsobů tvorby machinimovaných filmů. Zvláštní …víceAbstract:
This thesis describes machinima - the new form of filmmaking within virtual environment of computer games. Attention is devoted to historical development of this new media with special focus to important creators and films in first part. Next chapter deals with definitions of main genres and describes those by using examples. In following part of thesis I am focusing on description of different ways …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9ug6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Machinima: Filmové umění počítačových her
Michal Doupovec -
Filmová řeč v machinima filmech
Šimon Jindra -
Machinima - od fragů k framům
Libor Alexa -
Vývoj využití CGI animace v médiích
Karolína Strnadová -
Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
Vendula Žaludová -
Užití animace v dokumentu analýza principů a funkcí animace ve vzt ahu s dokumentárním filmem
Akile Nazli Kaya