Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot – Štěpán ZAHRÁDKA
Štěpán ZAHRÁDKA
Bakalářská práce
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Developing algorithmic thinking with Dash and Dot robots
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou sady úloh pro dvojici robotů Dash a Dot. Úlohy jsou vytvořeny za účelem rozvíjení algoritmického myšlení. Úlohy jsou programovacího charakteru a využívají blokově orientovaného prostředí Blockly. V úvodu mé práce jsou popsány cíle a metody mé práce. V teoretické části jsou rozebrány výukové cíle z pohledu informatiky, informatika na základních školách a nakonec informatické …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on creating a set of exercises for the pair of robots Dash and Dot. The exercises are designed to develop algorithmic thinking. They are programming-oriented and utilize the block-based coding environment Blockly. The introduction of my work describes the goals and methods of my work. In the theoretical part, educational objectives are discussed from the perspective of computer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Pršala
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAHRÁDKA, Štěpán. Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / AJs-ITs
Práce na příbuzné téma
-
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
OVĚŘENÍ ROZVOJE ALGORITMICKÉ SLOŽKY INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ ZA VYUŽITÍ BLOKOVÉHO PROGRAMOVACÍHO PROSTŘEDÍ SCRATCH
Filip FRANK -
Dětské deskové hry rozvíjející algoritmické myšlení
Veronika PITÁKOVÁ -
Rozvoj informatického myšlení dětí předškolního věku
Kristýna Dostálová -
Možnosti rozvoje algoritmického myšlení v předškolním věku
Tereza Bouzková -
Kolaborativní robotika a RGBD kamery
Tomáš Michalovský -
Robotika s iRobot root
Karel Dobrovolný -
Mobilní robotika v bezpečnostních složkách
Michal Jarka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
19. 4. 2024