Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti – Bc. Filip Šimara
Bc. Filip Šimara
Diplomová práce
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza pobočky zahraničního podniku – Skanska a.s“ je provést strategickou analýzu pobočky nadnárodní společnosti. Práce v teoretické části definuje jednotlivé analytické nástroje, které jsou dále rozvinuty a zpracovány v praktické části. Výsledky jednotlivých analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze a SPACE matici, ze kterých vyplývají doporučení pro management.Abstract:
The subject of thesis: “Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company – Skanska a.s.” is to conduct analysis of a branch of a multinational company. The thesis defines particular analytical instruments in its theoretic part. These instruments are further broaden and processed in the following practical part. Outcomes of the particular analysis are summed up in SWOT analysis and SPACE …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j9u54/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Lucie Hubíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje strategického řízení se zaměřením na cíl Internacionalizace na univerzitách
Kristýna Škorpíková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Dominika Žitníková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Lucie Smetanová -
Návrh strategie pro pivovar Polička
Tereza Štěpánková -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Pavel Štipčák -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Návrh strategie pro firmu M&M Dresler, s. r. o.
Renata Dreslerová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši