Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu – Ing. Tereza Raidová
Ing. Tereza Raidová
Master's thesis
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
The Consumer´s Brand Perception in an International Context
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání značky spotřebitelem s ohledem na mezinárodní kontext. Teoretická část práce je zaměřena na význam pojmu značka, její historii i elementy, které tvoří značku značkou. Teoretická část je dále zaměřena na způsoby marketingového výzkumu značky a také na rozdíly, které je možné identifikovat napříč jednotlivými zeměmi a kulturami. Praktická část je zaměřena …moreAbstract:
This Diploma Thesis is focused on conusmer´s brand perception analysis with regard to international context. Theoretical part is focuse on sense of brand as a term, brand´s history and also elements included in brand meaning. This part is also about brand marketing research approaches and differences that you can identify across different countries and cultures. Practical part is focused on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2015
Accessible from:: 20. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAIDOVÁ, Tereza. \textit{Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jq9kul/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Raidová, Tereza. Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Brand management vybrané značky
Dana Honzíková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
1. Teoretická část: Okamžitá fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů: Instantní enigma b) volné fotografie - výstavní soubor: Percepce
Tereza Koníčková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko