Vyvíjí se prodeje nových osobních automobilů procyklicky? Analýza determinant korporátní a retailové poptávky v ČR a SR – Dominika Brožová
Dominika Brožová
Diplomová práce
Vyvíjí se prodeje nových osobních automobilů procyklicky? Analýza determinant korporátní a retailové poptávky v ČR a SR
Do the sales of new passanger vehicles develop procyclically?
Anotace:
Práce se zaměřuje na procyklický vztah tržního vývoje agregovaných prodejů nových osobních automobilů v České a Slovenské republice a následné hodnocení vlivu makroekonomických veličin v období od prvního čtvrtletí 2005 až k třetímu čtvrtletí 2015. Celkem jsou odhadnuty čtyři různé modely vícenásobné lineární regrese prodejů vozidel, v případě ČR je umožněn i odhad pro rozdílné sektory domácností a …víceAbstract:
The thesis is focused on verifying the pro-cyclical relationship of sales of new passenger cars in the Czech Republic and Slovakia and the subsequent evaluation of the impact of macroeconomic variables in the period from the first quarter of 2005 to the third quarter of 2015. In total, there are four different models estimated of multiple linear regressions of car sales, where for the Czech R. the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48888
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Lukáš Kovanda
- Oponent: Helena Chytilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽOVÁ, Dominika. \textit{Vyvíjí se prodeje nových osobních automobilů procyklicky? Analýza determinant korporátní a~retailové poptávky v~ČR a~SR}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jqaers/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48888
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality
Jiří Novák -
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Robert Almássy -
Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013
Tereza Vavrušková -
Výzkum úspěšného prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008 - 2013
Martina Horňaková -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Perspektivy rozvoje prodeje osobních automobilů B2B zákazníkům
Lucie Horáková -
Zhodnocení závislosti prodeje osobních vozů na ekonomickém vývoji regionů
Dominik Kolbaba -
Specifické problémy prodeje a problémy řízení zásob u prodejců osobních automobilů
Michal Stehlík