Nízkonákladová letecká doprava v období současné hospodářské krize – Petra Smejkalová
Petra Smejkalová
Bakalářská práce
Nízkonákladová letecká doprava v období současné hospodářské krize
low-cost air transport in the period of current economic crisis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Nízkonákladová letecká doprava v období současné hospodářské krize" je analýza současného trhu nízkonákladové letecké dopravy. První kapitola pojednává o letecké dopravě a vymezuje nízkonákladovou leteckou dopravu. Druhá kapitola analyzuje současný trh nízkonákladové letecké dopravy v jednotlivých oblastech. Třetí část popisuje vliv současné celosvětové hospodářské krize …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: "Low-cost air transport in the period of current economic crisis" is to analyze current low-cost air transport. The first part describes the air traffic and concetrates on the low-cost carriers. The second part analyzis the low-cost airlines in the different regions. The third part deals with the world economic crises and how it affected the low-cost carriers. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Lena Mlejnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22918
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová