Komunikační dovednosti jako předpoklad efektivního sociálně pedagogického působení – Bc. Marie AMBROŽOVÁ
Bc. Marie AMBROŽOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační dovednosti jako předpoklad efektivního sociálně pedagogického působení
Communication skills as a presumption of efficient social educational tratment
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační dovednosti. Ty by měly být předpokladem pro efektivní sociálně pedagogické působení. Poskytuje soubor informací, návodů a zásad pro lektorskou praxi.Abstract:
The bacherol work is aimed for communication skills. They should become conditions for efficient social pedagogical treatment. It provides the file of information, instructions and principles for lecturer profession.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zverejniť od: 17. 4. 2009
Identifikátor:
1016224
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBROŽOVÁ, Marie. Komunikační dovednosti jako předpoklad efektivního sociálně pedagogického působení. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková