Možnosti využití canisterapie a její vliv na děti předškolního věku – Bc. Jitka Brandejsová
Bc. Jitka Brandejsová
Bakalářská práce
Možnosti využití canisterapie a její vliv na děti předškolního věku
Possibilities to use the canistherapy and its influence on children in pre-school age
Anotace:
Bakalářská práce „Možnosti využití canisterapie a její vliv na děti předškolního věku“ se zabývá uplatněním canisterapie a jejími aktivitami, které pozitivně působí na děti v mateřských školách. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na význam canisterpaie, její využití v praxi, terminologii. Výzkum byl proveden formou rozhovorů s respondenty, kteří …víceAbstract:
The Bachelor thesis called „Possibilities to use the canistherapy and its influence on children in pre-school age“ is focused on the use of canistherapy and its activities, which have positive influence on children from nursery school. The study consist of two parts – theoretical and practical. The theoretical part is applied to canistherapy, its meaning and practical use, terminology. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/raiiu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radka Pavlíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Talent development v podnikové praxi
Šárka Martínková -
The influence of sport and physical activities on youth development within the context of developing countries (The Kids League, Uganda)
Simona ŠAFAŘÍKOVÁ -
Analýza Night Light Development Indexu v Etiopii se zaměřením na působnost neziskových organizací v zemi
Martin Křeček -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Storytelling in preschool EFL classes
Monika Procházková