Kristýna Holá

Bachelor's thesis

Marketingová strategie neziskové organizace Chance for Children

Marketing strategy of non-profit organisation Chance for Children
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu v neziskových organizacích na příkladu Neziskového občanského sdružení Chance for Children. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie neziskové organizace, největší důraz je kladen na komunikační a částečně na produktovou strategii. V praktické části práce je představena nezisková organizace, spektrum jejích produktů a současná marketingová …viac
Abstract:
The bachelor's thesis addresses the application of marketing in nonprofit organizations using "Chance for children" a civic association as an example. The main aim of this work is to define marketing strategies in nonprofit organizations, the greatest emphasis are placed on communication strategy and partly on product strategy. In the practical part I introduce the chosen nonprofit organization as …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35729