Moderní pedagogika v současném vzdělávání – Bc. Eva Bubeníčková
Bc. Eva Bubeníčková
Diplomová práce
Moderní pedagogika v současném vzdělávání
Modern Pedagogy in Contemporary Education
Anotace:
Diplomová práce pojednává o moderní pedagogice v současném vzdělávání, konkrétně o alternativním vzdělávání v tradičních školách. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. Vymezuje základní pojmy procesu edukace, druhy alternativního vzdělávání, definuje věkovou skupinu dětí předškolního a mladšího věku z pohledu vývojové psychologie a také proces vyučování. Praktická část diplomové práce je tvořena …víceAbstract:
The diploma thesis deals with modern pedagogy in contemporary education, specially alternative education in traditional schools. The theoretical part consists of four chapters. It defines the basic concepts of the education process, types of alternative education, defines the age group of pre-school and younger children from the point of view of developmental psychology and also the teaching process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bubeníčková, Eva. Moderní pedagogika v současném vzdělávání. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Zátěž z pohledu učitelů střední školy ve školním roce 2021-2022
Klára Mokrá -
Kázeňské problémy ve školní třídě na druhém stupni základní školy pohledem pedagogů
Michaela Nováková -
Komunikace dětí se syndromem ADHD ve školním prostředí
Petra BOČKOVÁ -
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová -
Alternativní školy jako vhodné prostředí pro integraci žáků s postižením
Šárka Hudeová -
Přechod žáků z prostředí alternativního systému školství do státní či veřejné školy
Radka Koukalová -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová