Návrh marketingové komunikace pro flamencový festival – Denisa Pavelová
Denisa Pavelová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro flamencový festival
Marketing Communication Design for the Flamenco Festival
Anotace:
Diplomová práce, která nese název „Návrh marketingové komunikace pro flamenkový festival“, se v teoretické části věnuje teorii marketingové komunikace, komunikačnímu mixu, popisuje trendy v marketingové komunikaci 21. století a také se věnuje marketingu kultury. V praktické části se zabývá charakteristikou trhu flamencového festivalu, kde jsou popsány faktory makroprostředí, mikroprostředí a také SWOT …víceAbstract:
The present thesis entitled „Marketing Communication Design for the Flamenco Festival“ explains, in its theoretical part, the theory of marketing communication, the communication mix and describes the trends in marketing communication in the 21st century. Also, the marketing of culture is addressed in more detail. The practical part of the paper analyses the characteristics of the flamenco festival …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Zuzana Stefanovová
- Oponent: Viktor Šebesta
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj