Komplexní přístup k problematice klavírní techniky u dětí od 4 do 11 let – Karolína COUFALOVÁ
Karolína COUFALOVÁ
Bakalářská práce
Komplexní přístup k problematice klavírní techniky u dětí od 4 do 11 let
Holistic Approach to Problems of Piano Technique in Children from 4 to 11 Years of Age
Anotace:
Práce se zabývá jednotlivými druhy klavírní techniky a problematikou jejich osvojení si dětmi začínajícími hrát na klavír. Nejedná se pouze o souhrn nácvičných metod. Jsou zde nastíněny i možné potíže, které mohou vzniknout v průběhu prvního stádia práce na technice. Rovněž jsou podány vodítka a zdůrazněny principy, jež pedagogovi pomohou předcházet nesprávným návykům a vzniku zlozvyků.Abstract:
The Thesis deals with individual types of piano technique and the pitfalls of its adaptation in children beginning to play the piano. It is not merely a summary of training methods. Possible troubles which can arise in the first stage of working on the technique are also included, as well as leads and principles which can help the pedagogue avoid creating incorrect habits and learning vices.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jana Vondráčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
COUFALOVÁ, Karolína. Komplexní přístup k problematice klavírní techniky u dětí od 4 do 11 let. Ostrava, 2018. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Klavír
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Základní umělecká škola Rožnov pod Radhoštěm
Eva Petruželová -
Základní umělecká škola
Kristýna Řezáčová -
Základní umělecká škola - Variantní řešení využití ploché střechy
František Lorenc -
Základní umělecká škola – Osvětlení a akustika
Pavel Ferling -
Základní umělecká škola Dačice a její kulturní aktivity
Kateřina Denková -
Základní umělecká škola Ledenice
Marek Suchánek -
Základní umělecká škola – Akustický komfort
Gabriela Faicová