Význam a problematika výuky hudební výchovy u žáků se sluchovým postižením – Bc. Veronika SCHREIEROVÁ
Bc. Veronika SCHREIEROVÁ
Bakalářská práce
Význam a problematika výuky hudební výchovy u žáků se sluchovým postižením
The significance and problems of teaching music education to students with hearing impairments
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje významu a problematice výuky hudební výchovy u žáků se sluchovým postižením na základní škole pro sluchově postižené. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit význam hudební výchovy pro žáky se sluchovým postižením a problematičnost její výuky na základní škole pro sluchově postižené. Dílčími cíli je zmapovat způsoby a metody výuky hudební výchovy u žáků se sluchovým postižením …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the importance and problems of teaching music education to pupils with hearing impairment in a primary school for the hearing impaired. The main aim of the bachelor's thesis is to find out the importance of music education for pupils with hearing impairment and the problematic of its teaching in a primary school for the hearing impaired. The sub-objectives are to map …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kružíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHREIEROVÁ, Veronika. Význam a problematika výuky hudební výchovy u žáků se sluchovým postižením. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání / Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání / Geografie pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Tvorba didaktického materiálu na vybraná témata v českém jazyce pro žáky pátého ročníku základní školy pro sluchově postižené
Hana KUBOŠOVÁ -
Tvorba didaktického materiálu k předmětu tělesná výchova pro žáky 1. stupně základní školy pro sluchově postižené
Monika TEPLÁ -
Tvorba materiálů pro děti na 1. stupni základní školy pro sluchově postižené v Olomouci
Kateřina GAJDŮŠKOVÁ -
Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci
Michaela VOSKÁROVÁ -
Základy společenských tanců - multimediální pomůcka pro výuku pro ZŠ
Marie Krchňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 12. 2022