Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy – Bc. Nadezhda Axyonova
Bc. Nadezhda Axyonova
Diplomová práce
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Brand building in a multinational company environment for local markets
Anotace:
Obsahem diplomové práce „Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy“ je analýza konkrétních aktivit společnosti, zaměřených na budování značky a zhodnocení stanovené strategii budování značky. Pro analýzu byla zvolena firemní značka nadnárodní společnosti Nestlé. Teoretická část se zabývá strategickým budováním značky. Praktická část zahrnuje představení společnosti, analýzu …víceAbstract:
The thesis contains " Brand building in a multinational company environment for local markets" is to analyze the specific activities of a company, focusing on the brand building strategy. For the analysis was selected brand of the multinational company Nestle. The theoretical part deals with strategic brand building. The practical part includes presentation of the company, the analysis of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Denisa Škodová -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Markéta Novotná -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
Karolína Tomášková