Bc. Nadezhda Axyonova

Master's thesis

Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy

Brand building in a multinational company environment for local markets
Abstract:
Obsahem diplomové práce „Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy“ je analýza konkrétních aktivit společnosti, zaměřených na budování značky a zhodnocení stanovené strategii budování značky. Pro analýzu byla zvolena firemní značka nadnárodní společnosti Nestlé. Teoretická část se zabývá strategickým budováním značky. Praktická část zahrnuje představení společnosti, analýzu …more
Abstract:
The thesis contains " Brand building in a multinational company environment for local markets" is to analyze the specific activities of a company, focusing on the brand building strategy. For the analysis was selected brand of the multinational company Nestle. The theoretical part deals with strategic brand building. The practical part includes presentation of the company, the analysis of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní