Zuzana Horváthová

Bakalářská práce

Vplyv emocionálneho brandingu na spotrebiteľov

Vliv emocionálního brandingu na spotřebitele
Anotace:
Práce se zabývá problematikou značek využívajících emocionální branding. Definuje značku, emoce a rozličné prvky emocionálního brandingu. Zkoumá, zda spotřebitelé vyvíjejí emocionální spojení se značkami. Hlavním cílem výzkumu je posoudit, jak emocionální branding ovlivňuje spotřebitele a identifikovat potenciální faktory, které přispívají ke vzniku emocionálních vazeb mezi spotřebiteli a značkou.
Abstract:
The thesis deals with the topic of emotional branding and its impact on consumers. It examines whether consumers develop emotional connections with brands. The main objective of the research is to assess how emotional branding affects consumers and to identify potential factors that contribute to the emergence of emotional bonds between consumers and the brand.
Abstract:
Práca sa zaoberá problematikou značiek využívajúcich emocionálny branding. Definuje značku, emócie a rozličné prvky emocionálneho brandingu. Skúma, či spotrebitelia vyvíjajú emocionálne spojenia so značkami. Hlavným cieľom výskumu je posúdiť, ako emocionálny branding ovplyvňuje spotrebiteľov a identifikovať potenciálne faktory, ktoré prispievajú k vzniku emocionálnych väzieb medzi spotrebiteľmi a značkou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON