Metody čtení u žáka s mentálním postižením a vadou řeči – Bc. Michaela ROŽKOVÁ
Bc. Michaela ROŽKOVÁ
Diplomová práce
Metody čtení u žáka s mentálním postižením a vadou řeči
Reading methods for pupil with mental disorder and speech impediment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodami, které lze využít při výuce čtení žáků s lehkou mentální retardací a těžkou vadou řeči. Teoretická část práce se zabývá problematikou mentálního postižení, symptomatickými vadami řeči v souvislosti s mentálním postižením a dále metodami čtení na běžné základní škole. Praktická část je zpracována kvalitativně. Cílem bylo zjistit, jaká metoda je vhodnější pro žáka s …víceAbstract:
The diploma thesis deals with methods that can be used in teaching by reading pupils with light mental retardation and severe speech defect. The theoretical part deals with problems of mental disability, symptomatic speech defects in connection with mental disabilities and with reading methods at ordinary elementary schools. Practical part is processed qualitatively. The goal was to find out which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Karunová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROŽKOVÁ, Michaela. Metody čtení u žáka s mentálním postižením a vadou řeči. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Symptomatické poruchy řeči u žáků s mentální retardací
Petra LOJKÁSKOVÁ -
Analýza metod rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací
Eva Sloupenská -
Stimulace řečového vývoje u žáků s lehkou mentální retardací metodou fonematického uvědomování
Eva Zezulková -
Problémové chování u lidí s mentální retardací
Monika Lundová -
Stimulace vývoje řeči u dětí s mentální retardací
Lenka Horňáková -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí s mentální retardací v hodinách řečové výchovy
Jarmila Tyllová
Název
Vložil
Vloženo
Práva