Podniková komunikace ve službách – Bc. Nicole Kratochvílová
Bc. Nicole Kratochvílová
Bakalářská práce
Podniková komunikace ve službách
Business communication in services
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje podnikové komunikaci ve službách. Jejím cílem je analyzovat současný stav komunikace se zákazníky dvou vybraných podniků, které se zaměřují na poskytování služeb, a následně formulovat návrhy na zlepšení tohoto procesu. Na základě hlavního cíle jsem formulovala výzkumné otázky, které ve své práci zodpovím. Samotný výzkum se opírá o řízené rozhovory vedené s vybranými respondenty …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the business communication in services. Its aim is to analyse the current condition of the communication with customers in two selected companies that are aimed at providing services, and then to formulate some proposals for this process improvement. On the basis of the main aim, research questions were formulated which will be answered in the thesis. The research itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/iszqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Nicole. \textit{Podniková komunikace ve službách}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/jrjhr7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
The Secrets of Communication
Darya Nenakhova -
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová