Bc. Nicole Kratochvílová

Bakalářská práce

Podniková komunikace ve službách

Business communication in services
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje podnikové komunikaci ve službách. Jejím cílem je analyzovat současný stav komunikace se zákazníky dvou vybraných podniků, které se zaměřují na poskytování služeb, a následně formulovat návrhy na zlepšení tohoto procesu. Na základě hlavního cíle jsem formulovala výzkumné otázky, které ve své práci zodpovím. Samotný výzkum se opírá o řízené rozhovory vedené s vybranými respondenty …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the business communication in services. Its aim is to analyse the current condition of the communication with customers in two selected companies that are aimed at providing services, and then to formulate some proposals for this process improvement. On the basis of the main aim, research questions were formulated which will be answered in the thesis. The research itself …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/iszqn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze