Analýza českých youtube kanálů se zaměřením na děti do 15 let – Eliška WOLFFOVÁ
Eliška WOLFFOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza českých youtube kanálů se zaměřením na děti do 15 let
Analysis of czech youtube channels with focus on children up to 15 years
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje YouTube kanály, kteří se specializují na tvorbu do 15 let. Teoretická část se zaměřuje na platformu YouTube a problematiku influencerství a reklam, které s ní souvisí a také analyzuje tvorbu pro děti do 15 let. Praktická část se zaměřuje na zmapování preferencí u žáků na druhém stupni a nižších gymnáziích. Konkrétně co na této platformě nejčastěji vyhledávají, koho a co …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on YouTube channels who specialize in under-15s. The theoretical part focuses on the YouTube platform and the issue of influencers and ads related to it and also analyses the creation for children under 15. The practical part focuses on mapping the preferences of pupils in upper secondary and lower secondary schools. Specifically, what they most often search for on this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WOLFFOVÁ, Eliška. Analýza českých youtube kanálů se zaměřením na děti do 15 let. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Czech language and literature: teaching focus maior / ČJLma-PREVmi
Theses on a related topic
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
YouTube jako nástroj ve vztahovém marketingu
Šimon Vojta -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights