Tereza Kuzmová

Bakalářská práce

Marketingová specifika produkce muzikálu

Marketing specifics of the musical production
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými specifiky produkce muzikálu se zaměřením na pražské komerční muzikály. V teoretické části práce je představena základní teorie marketingu a marketingu umění, podrobně je také představen marketingový mix muzikálu. Vymezena je zde zároveň teorie výzkumu prostřednictvím expertních rozhovorů, které byly základem pro vypracování praktické části práce. V té …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis deals with marketing specifics of the musical production focused on commercial musicals in Prague. The theoretical part introduces basic theory of the marketing and the arts marketing. It also focuses in detail on the marketing mix of musicals and the theory of research through the expert interviews, which were the main topic of the practical part. The introduction of the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Olga Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57499

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management