Marketingová specifika produkce muzikálu – Tereza Kuzmová
Tereza Kuzmová
Bakalářská práce
Marketingová specifika produkce muzikálu
Marketing specifics of the musical production
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými specifiky produkce muzikálu se zaměřením na pražské komerční muzikály. V teoretické části práce je představena základní teorie marketingu a marketingu umění, podrobně je také představen marketingový mix muzikálu. Vymezena je zde zároveň teorie výzkumu prostřednictvím expertních rozhovorů, které byly základem pro vypracování praktické části práce. V té …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis deals with marketing specifics of the musical production focused on commercial musicals in Prague. The theoretical part introduces basic theory of the marketing and the arts marketing. It also focuses in detail on the marketing mix of musicals and the theory of research through the expert interviews, which were the main topic of the practical part. The introduction of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Olga Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57499
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Marketingová strategie Musical production
Jana Humlová -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Gabriela Očenášová -
Komunikačný mix vo vybranej finančnej inštitúcii
Lucia Mlynáriková