Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC – Valeriia Agalakova
Valeriia Agalakova
Bakalářská práce
Sportovní marketing se zaměřením na fotbalový klub Arsenal FC
Sports marketing focused on football club Arsenal FC
Anotace:
Bakalářská práce byla věnována otázce vážnosti sportovního marketingu. V současné době je tato oblast téměř samostatnou disciplínou, protože tradiční marketingové metody mají v rámci působení ve sportovní sféře velmi malý vliv. Hlavním zaměřením práce je prozkoumání marketingové aktivity fotbalového klubu Arsenal FC v modelu 7P marketing mixu, a také v oblasti merchandisingu a celosvětové práce s fanoušky …víceAbstract:
The thesis was identified the importance of sports marketing. Currently this field becomes an independent discipline because of small influence of the traditional marketing methods on the sports sector. The main aim is to research the marketing activities of the football club Arsenal FC in the model of 7P-marketing mix, to study merchandising activities and their relations with the fans abroad, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48534
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48534
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Football Terminology
Ladislav Klement -
Proměny fungování redakce magazínu Pro Football mezi roky 2008 a 2018
Jakub HEŘMÁNEK