Tvořivé náměty poslechových činností žáků mladšího školního věku v prostředí ZUŠ – Martina ZAPLETALOVÁ, DiS.
Martina ZAPLETALOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Tvořivé náměty poslechových činností žáků mladšího školního věku v prostředí ZUŠ
Creative Ideas of Primary School Pupils Listening Activities In Art and Music School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi, jak tvořivě pracovat s poslechovými činnostmi ve výuce. Konkrétně se zaměřuje na děti mladšího školního věku v hodinách nauky o hudbě v prostředí ZUŠ. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních hudebně-psychologických determinantů poslechu žáků mladšího školního věku. Dále popisuje hudebně-psychologické aspekty …víceAbstract:
The thesis deals with possibilities of how to work creatively with listening activities in education. Specifically, it focuses on younger school age children in Theory of Music lessons in Elementary Music Schools. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of basic musical-psychological determinants of listening of younger school age …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Marhevská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Martina. Tvořivé náměty poslechových činností žáků mladšího školního věku v prostředí ZUŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová -
Rytmické činnosti v hudební výchově na 1. stupni základních škol
Stella TEDESCO -
Netradiční hudební nástroje a jejich využití v mateřské škole pro rozvoj rytmického cítění dětí předškolního věku
Gabriela VAŇKOVÁ -
Komparace rytmické percepce a rytmické realizace
Jana Dohnalová -
Netradiční metody a formy ve výuce matematiky
Pavla Růžičková -
Mobile Music Studies: mapování nového oboru se zaměřením na poslech hudby a technologie
Jan Špičák -
Poslech vážné hudby v hudební výchově a jeho pozitivní vliv na žáky základních škol
Vilma Křiváková -
Poslech artificiální hudby v mateřské škole
Martina ZABLOUDILOVÁ