Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti – Ing. Olena Ovsieienko
Ing. Olena Ovsieienko
Master's thesis
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
The importance of measuring the effectiveness of marketing communication in SMEs on the example of a selected company
Abstract:
Význam marketingové komunikace v moderních tržních podmínkách neustále roste v důsledku stále většího nasycení trhů produkty, stálé rozmanitosti potřeb spotřebitelů, forem a metod konkurence a celé řady dalších faktorů. Cílem práce je vyhodnotit efektivitu výdajů zkoumaných podniků na marketingovou komunikaci. V práci se používá několik vědeckých metod: literární rešerše, kvantitativní a kvalitativní …moreAbstract:
The importance of marketing communication in modern market conditions is steadily growing as a result of the increasing saturation of markets with products, the constant diversity of consumer needs, forms and methods of competition, and many other factors. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of marketing companies' expenditures on marketing communication. Several scientific methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/edson/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Andrea Tomášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OVSIEIENKO, Olena. \textit{Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jsdafq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva