Projevy moci učitelky v komunikaci s dětmi v mateřské škole – Nicol Svěrkošová
Nicol Svěrkošová
Bakalářská práce
Projevy moci učitelky v komunikaci s dětmi v mateřské škole
Manifestations of teacher´s power in communication with children in kindergarten
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je popis projevů moci učitelek v komunikaci s dětmi v MŠ. Teoretická část popisuje koncept moci v pedagogickém prostředí, dále se zaměřuje na vztah učitele a žáka, přičemž popisuje také učitelskou profesi, která s sebou nese dominantní postavení učitele. Závěr teoretické části tvoří popis pedagogické komunikace učitele a žáka. Praktickou část tvoří interpretace projevů moci …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis is to describe manifestations of teacher´s power in communication with children in the kindergarten. The theoretical part explains a concept of power in educational environment. It focuses on the relationship between teacher and pupil and also describes the teaching profession, which entails teacher's dominant position. The conclusion of the theoretical part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svěrkošová, Nicol. Projevy moci učitelky v komunikaci s dětmi v mateřské škole . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah emoční inteligence a pedagogické komunikace ve volnočasovém prostředí
Jakub CHOROVSKÝ -
Analýza komunikace mezi pedagogem a žákem s poruchami učení
Drahomíra Hrachovinová -
Způsob komunikace mezi učitelem a žákem na českých a polských základních školách
Lucie Hauserová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Pedagogická komunikace v praktickém vyučování na vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Martina Pečinková -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká